2011. szeptember 6., kedd

2. üzenet. Szavak a korai időkből.

Mondta, hogy felfedi titkát, aki a szól, és ezek a szavak a múltra vonatkozóan sokaknak jelentőséggel bírnak még. Azt is leírom, mi történik most. Igen fontos, hogy olyan írásokról van szó, melyekhez eddig nem volt ajánlás. Ezért, hogy azok által, olyanokhoz is eljusson, akik a jó célt figyelembe vették, akiknek így tudni kell a kezdetről, és figyelmeznek, megértsék, hogy milyen borzalmas véget jelent magukra és sokakra nézve is, ha a kezdetekben járatlanok. Az Úr jelezte, hogy az ember tájékozottságát feltételezi, és részvételét kéri. Egy személyes létező jogot kap ahhoz, hogy a rosszat és jót megítélje, mégsem él jogával bizonyos tudás megszerzéséhez, miről tudomása sem lehetett eddig. Mert Egységben lesz meg az, érlelődés útján.

Bizony vannak, akik nagy tekintélyt kaptak. Némely vonatkozásban, mint én is megmutatom, hogy olyanok is vannak, akik viszont nem élveznek ilyen hatalmat, mit egyéb ismerettel bírók kaptak, olyanok vagyunk tehát, akiknek valahogy meg van kötözve a keze. Épp, mert a múltra mutató állításokról, az előzően nevezett tekintélyes és kedves emberek fogalmat itt alkothatnak majd, és az általam közölt dolgokról is hallomásból tudhatnak valamit, de az is, mint egy idegen nyelven. Hogy maradjon értő, meg illik magyarázni itt a szavakat, amik bővítik, amiről szó van.

Amit írásban olvasunk itt, az mindenki számára titok volt, mert a hatalmasságok és alkalmazásukban lévők nem kaphatták meg az üzenetet. Akik tettek volna valamit, azon személyeknek viszont eddig nem lehetett elmondani, hogy mi a megrögzöttek megtöréséről és legyőzéséről írt az üzenet, az Egységben. Homokra épített talajon, akik megértenek, még nagyobb meghasonlottságra jutnak. Az Úr most megengedte, emlékezve a régi megrögzöttségre, ami vele kapcsolatos, hogy mintegy érthetetlenül beszéljek a kezdetekről, de indokolt okkal, amit reményem szerint megláttok.

A király, akinek nevét nem kérdezték, hogy miért nem, most titokban marad, egy szigeten elhagyott minket. Ezt később tudták meg, amikor tovább indult az a hajó, amin sokan utaztak. Akik tovább hajóztak velem együtt, ellenségesnek látszottak, és én hallgattam. Ugyan a legnagyobb szégyen is, amit a korai időkben elkövettek, most javukra lett volna, mint dicsekedni való dolog, mégsem kérdezett senki a hajóúton. A távoli királyban erő volt, most azonban összezavart, érthetetlen módon egy ideig okot adott a hallgatásra. Idegen maradtam, és nem oszlattam el a hitetőknek azt a tévedését, hogy helyes, amit napról napra tesznek, minthogy azt az álságos törvényt alkalmazták, amit gyakorolt, alávetve a törvénynek korábban a jegyzetelő. A balgák törvényéről van szó, akik követnek saját önértelmüket, a többi balga ellenében, és velük együtt, kiknek szintén van saját igazságuk. Míg az egyetemes új törvényeket elfedik, engedelmeskedtek inkább a magukban felfedezett király emlékének. Ez nem félreérthető, mert a jegyzetelő sátránál is hasonló, neki még idegennek gondolt törvénykezők is szívesen forgolódtak, az is a neki idegenek sátra körül. Amikor tovább evezve vihar támadt, az erő tartotta felszínen a hajót, az emlék, akiknek hiányzott az a király, aki korábban a szigeten elhagyta a hajót. Az emlék hatalmáról az idegen nyelven jegyzetelő nem írt, az aranykor veszni látszott.

Ha nem a királyról elmélkedne a jegyzetíró, akkor, aki az úton elhagyta a hajót, akkor nem beszélnék, mert olyan formán voltak az utazók, mintegy képzeleti eseménnyel, amit ki lehetne törölni az emlékezetből, de nem tették. Amennyire valóságos lett visszagondolni, arra a királyra, aki a hajón utazott a szigetre, és megmentette a lélekvesztőt, később a viharban, úgy veszti most értelmét a régi idők emlékének élesztgetése, a további utazás során. Olyan irracionálisnak tűnik az esemény magyarázata, mint valami megtérésnek a hirdetése, valaki olyannak, aki több módon is ellenkezik a korábbi igazsággal, mely szerint a királyt tisztelték. Ez rejtélyes, mert egyre inkább távolról szemlélem a régi reményt. Éltek sokan még a régi hitben, de már reménytelen volt megosztani mindenfajta királyságra mutató elképzelés értelemszerű vonatkozását. Olyanokat, melyeket hétköznapokon, meg is vallanánk, mint reménységünk lényegét, ha valaki kérdezne erről. De mint korábban, magam állapítottam, hogy az a szolgáló vágy, az adni akarás késztetése már élő volt a vegyes állapotú közösség tagjaiban. Minél élőbbnek látszott, egyre jobban értelmetlen lett beszélni a hallott és az élő lélekről, miként arról, ki kit győz meg. A jegyzetíró története a kollektív jövő előképe. A hajóúton, most még úgy alakult, hogy kiveszett a régi idők bizonyossága, a királyi elhívás. Helyett a naivitás, egyszerűség lépett a helyére, a kereső ember. Amikor a múlt már nem tart meg, a jövő kilátástalan víziója realitás lett. Úgy ahogy ez egység értelmezése is diabolikus.


A jegyzetíró így folytatja: „A viharban elvesztettem látásomat, nem tudom ki maradt életben még, de ezt a régi történetet most meg kell osztani. Tudni fogjátok, miért. Az üzenet, amivel folytatom a jegyzetet, mint egy idegen nyelven, csak arról az egy helyről származhat, amit a már távoli, de mégis élő király mondott a régi időkről. Találkoztam valakivel, és hangja egyre erősödött, parancsoló lett. Ami régen talán még megtartott, a hatalmunk élő emlékezete, jelen időben semmivé lett. Egy királyság maradt, ami a múltban és a jövőben is megáll. Új üzenetek igazolják annak hatalmát, aki a jövő számára is felfedi testi jelenlétét a múlton átlépve, mert elhív, még időben. Az önmagával meghasonlott hatalom átörökítő valósága, az önértelemben, részben az önértelem titkait kínálja, és a globális egyenlőség elvét. Sajátjaként kínálja az ellenségeskedést, a szenvedő népeknek halott tapasztaltként, akik nem tudnak már gondolkodni”. Az aranykor elvesztése halálos, bűn. A jegyzetíró így fogalmaz tovább: „Nem tudom, mert vak lettem, hogy a vihar után kik maradtak, ha voltak egyáltalán hírvivők, és nem tudom azt sem, kik emeltettek el velem együtt. Én egy halott világhatalomban éltem, ezt láttam, és ide tartoznék ma is, ha az Úr le nem íratja, ebben a késői időben velem, hogy fogyatkozásomból adódóan, mi várható a kezdetben”. A korai idők után, a harc valóságos lett, aztán megdőlt. Folyamatosan haladva az Emberfia fogja feloldani az elveszett aranykort a halálában, amit felvitt a fára. Azt érleli ki a jövőben az Egységben egy napon, amit ma leírni nem lehet a háború miatt sem, a korai időkben. Az aranykorra utal az írása végén jegyzetíró, aki így fogalmazott: „Utolsó háború nem lesz, mert a régi sem ért véget, így vagy úgy, kevesen gondolják, hogy a királyság természete az elhívás „világnézete”, ami elküldést jelent. A levél leírásához akkor kaptam biztatást, mikor vakságom után, ideállt elém, aki beszédre biztat, és megértettem nyelvét”.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése